Followers

Saturday, January 15, 2011

da day i was born!!

alhamdulillah n setinggi2 pujian kehadrat ilahi kerana limpah n kurnianye aku masih lagi bernafas hingga ke hari nie,,hari nie genaplah umor aku 22 thn..erk da 22 pun ek,,da tua or masih remaja???hahahahahaa..nway 22 xla tua n xla muda sgt kan,,byk lagi benda dlm hdup aku yg masih belum tercapai,,kdg2 jeles tgk kawan2 len yg da berjaya dlm hidup,ada keluarga sndri & dapat ape yg drg impikan. maybe belum masa aku utk dapat semua tue kot,,huhuhu...aku bersyukur sgt2 kpd org yg tekah membawa aku kedunia nie dan mendidik aku sehingga sekarang which is my ma na abahla kan..huhuuhu..thanks ma coz melahirkan alg n memberi peluang kpd alg untk merasi nikmat hidup dimuka bumi Allah nie,,thanks 2 abah too coz sentiasa mendidik n memberi support xkira la mental n fizikal,,seriously rase cam nk balik nk plok drg skang gak!!tp nk bt camne,,aku ade tggjwb yg perlu aku tunaikan utk drg kat cnie,,utk mencapai segulung ijazah utk mereka..aduhh,,touching lak kan??huhuhuhu..niela pic my adorable parent!!love u so much ma n abah!!

for me family is everything!!aku besyukur sgt dpt akak n abg yg sentiasa bersama aku x kira suka or duka,,biasala klo kdg2 bergadoh kan??tp aku taw drg mmg sygkn aku coz masa aku konvo hr tue sume ahli keluarga aku dtg n aku sgt2 happy n terharu coz drg sd dtg utk raikan kejayaan aku,,mmg aku gembira sgt bila ada drg dlm hidup aku,,alg aku baru jer lps lahirkan 2nd baby dia yg sgt comel last december..rindu sgt kat bdak kecik tue coz start from kakak aku bersalin sampaila last day aku kat umh aku yg jaga dia,,,miss her damn much!!!arghhhh...nape sume aku nk rindu hari nie ek??huhuhuhuhu..maybe drg jaoh dimata but will owez in my heart!!

gambar baby tue jer xder g..len kali aku upload ek,,uhuhuhuhuhhu...nway wlpun hari nie hari jadi aku aku xharapkan ape2 hadiah pun,,(ye ke?)hahahahahaa..btol r mmg xnak pun adiah tue..cukupla klo org kesygn aku ade dgn aku..tp nak wat camne klo da berjauhan kan??emmmm cedey la juga bla dia xde bersama aku pada hari yg sgt special bt aku nie kan..jelesla tgk org len bley celebrate ngn pakwe tp aku xpat powm..huk3..sedih sungguh..sib bekla dia tue taw aku cedeyh n nk taw camne nk wat aku epi2 wlpun xde kat dpn mata..btol r org ckp telepon tue pntg!!huhuhuhu..thanks dear coz chill my day smlm..wlpun aku taw dia pnat drive n berubat smlm,still gak dia nk tmnkan n wish beday aku smlm..sggup kol byk kali wlpun hp aku off n bertahan borak berjam ngn aku wlpun da penat kan..emmmmm...tuhan jer taw how much i miss him coz da lame sgt ktrg x jumpe nie,,agak2 da berbulan2 kot sbb tue yg touching lebeyh,,huhuhuhu..sedeyhnyer!!!tp takpe,coz dia da janji nk kuar 28 nie nk celeb same2..huhhuhu..xsabar tggu dat day!!=) dear,i really miss n love u damn much!!no other words can describe how i feel now..emmmmmm..=(

Thank god aku ade kwn2 kat cnie yg syg n take care pasal aku..(syg ke??)hahahahaha..xtawla klo aku yg psaan jer lebeyh kan..tp epi r jugak td bila on je fb penuh wall ngn ucapan birthday utk aku,,huhuhuhu,,terharu sungguh n rase cam mng award jer,,hahahhaa..ucapan tue sgt berharga utk aku wlpun xder hadiah,,aku xharapkan hadiah dr drg n just ckpla klo drg ingt hari yg special utk aku nie..org yg first wish beday aku is mak iza coz dia wish sblm kul 12 smlm..hahahaha.nway thanks iza coz be a wonderful and lovely best friend 4 me!!aku mmg syg kat kwn aku nie coz wlpun dia taw buruk aku still gak nk kwn ngn aku yg x seberapa nie kan..heehee..xlupe lak utk aina adilah ,ct,n sume kekwan yg mengenali dri ini..u guys rock n owez be my fwens 4 eva n ever k????muachhhh...xde byk masa lorh coz jap g nk kuar ngn iza n aina..nanti balik sambung lak ka???xoxo,lots of love...muachhhh...



noriza bt ishak..=)



ct n nadia..=)

2 comments:

  1. terharunyaa bca post nieee...huhuh...moga akak lebih bahagia yaa di usia 22 niee..haha...syg kamu zue!!

    ReplyDelete
  2. ceh poyo jer panggil aku akak kan,,
    hahahaha
    =P

    ReplyDelete

sila2 la komen..=)