Followers

Tuesday, January 18, 2011

my 22nd birthday celebration with my amazing friends,,


Comelkan teddy tue,,teringin nk ade teddy tue but takpela da tua kan,,xkan nk men benda2 tue agi,,ayat menyedapkan hati,,hahahahha,,nway sbnrnye aku nk share pasal suprise yg dibuat oleh kwn2 aku which is iza,aina adilah,ct, aina mariah, mat n zaki,,maybe pnjg cketla post nie ek..seriously aku xsangka drg sggp abeskn dt celebrte bday aku,,terharu gler kot tiime tue,,yerla mulanye ct just ckp nk swoh tmnkan dia g amek gmbr utk interview je,,aku ikotkan ajerla coz lame xjumpe dia n really miss her damn much kan,,lame x lpak same2,,huhuhu..ade byk jugakla sbb aku xsyak pape coz antaranya aina adilah da balik umh dia,,so aku pk klo nk wat suprise xkanla aina xde plak coz dia my sweet best friend n geng ktrg kan,,lg lak mlm tue iza n ct da wish so aku pk cam besa2 je r,,ade gak terpikir ct ajak kuar utk celeb tp mlm tue ct ckp dia salah ingt tarikh bday aku =(,,tue yg mmg xsyak n baik gler xpat agak kan??hahahhaa,..
me & ct

epi2 tggu bas..

senyum jerla..

cak!!kamila gadis penunggu bas,,
=))


kla,cter cket pasal pg tue mcm yg krg tgk kat pic atas nie ktrg lpak same2 tggu basla kan..disebabkan bas tue lmbt sgt so ktrg begambo la dlu untk mengisi masa lapang,,hahahaa,,sbrnye hobi kami mmg mengambil gambo,,hahahha..bla da bosan amek gambo pg melambai2 kat keta2 kat tp jln tue,,hahahaha,,gler x kami??actually ct n aina mariah jer,,=P jgn marah yer ct..bla da nek bas pun ktrg still lg bergambo,,hahahaha,,biasala bkn slalu dpt lpak skali,,bila da smpi pun still lg sempat bergambo dpn cermin.(sowie gambo x clear besala taken by phone jer kan..)smpi time tue pun aku still lg x taw pape,,adeh!!agak lem la aku hr tue,,hahahaha,,
me ,ct & iza
four angels..angel yg ke 5 xsmpi g time nie,,

pastu time kat atm aku cari kad bank aku x jumpela plak,,cuakla skejap coz aku rase mmg ade tp xsure katne,,tp time tue iza bersungguh2 swoh aku pinjam dt dia dlu,,pelik gak aku kan tp mls nk pk sgt coz iza mmg mcm tue,,sentiasa membantu aku x kirala ape pun termasukla bab2 duit nie,,klo tanpa dia xtawla bley ke aku bley survive ke x..yerla kdg2 mak aku lmbt masuk dt so klo da xde lgsg iza la yg besa offerkan dt dia dlu n pyh aku mtak pun dia akn bg,,how nice of her kan??syukur sgt dpt kwn cam dia..=)
me n iza
nway smbg balik cter td ek,,emmm aku xsyak pape pun smpila nk masuk kfc da.actually aku ckp kat ct nk g mcd tp iza ye2 nk g kfc gak.so xnk hampakan dia aku ikot jerla kan,,lajuuuu jer aku masuk kfc tue,,hahahahaa,,baru je nk g kat kaunter drg ckp mat ngn zaki ade gak kat c2..aku still lg xsyak pape coz besala klo terserempak ngn mat n zaki kan,,

niela zaki n mat,,sowie xde gambo len coz da terdelete!!
adehh trok tol aku nie,,

my sweet kek,,kek da comot coz da lame sgt kot n bwk nek mtr,,
but thanks to zaki n mat =))

so aku pun laju jer pg kat drg smpi mat xsmpt nk nyala lilin pun..hahahahahaha...spoil r aku nie kan,,hahahahaha..tp mmg haaapppyyyyy sgt time tue,,terharu,mengharu,haru biru sume ade time tue,,sib bekla aku mampu mengawal pasaan time tue..takotla jugak klo nangis time tue kan,,maluuuuu...hahahaahaa..kat luar je nmpak kuat tp dlm hati tuhan je taw,,touching gler..ahaksss..yerla time tue aku hrpkan dpt celeb dgn org yg aku syg tue tp nk buat camne jarak memisahkan..so bler drg bt suprise mcm tue aku mmg terharu n rase bersyukur sgt2 dpt kwn mcm drg..

yerla ct sggp dtg lpak n tdo umh iza wlpn dia xsihat tp still juga nk celeb bday aku,,aina adilah sgp balik awl dr umh dia n celeb wlpun dia lmbt cket tp klo dia awl mesti aku dpt agak lak n aina mariah yg rushing lari2 beli kek, nk g keje g,zaki ngn mat yg sanggp bwk kek n bgn pepagi lak n mcm2 la yg drg bt utk celeb bday aku nie,,,how lucky i am kan dpt kwn2 mcm nie??so alhamdulillah krn dikurniakan kwn2 spt mereka..

smile =))

nie adiah dr aina adilah kat aku,,comeyl kan??sukerrrrr sgt!!thanks dear,,skang aku slalu pgg dia time lyn movie,,hehehehe,,aina owez take care pasal aku coz klo aku sakit jer dia mesti msg tanye ok ke x,mkn ubt ke x,,so sweet..dia nie nmpk jer rock tp senanye dlm hati ade taman,,=))

bday gurl yg blur abess,,mungkin disebabkan demam,,
hahahahahha

pas mkn2 tue aku iza n ct g jln2 kat mbo..aina da balik coz dia kene tmnkan akak dia shoppg..bla da boring jejalan iza ajak g karok jap kat tmpt besa,,,aku lyn jer wlpun dmm n penat jugakla menjerit2 smpi semput aku,,hahaaha..pas2 ktrg lpak mnum kt food court,,time otw nk jalan balik singgah jap kat parkson co byk sgt sale,,gler jap kat c2 coz sale dia smpi 70% woooo,,baju sume cantik2 n melayanglah dt aku,,adehhhh,,takperla sesekali kan,,hahahaha..tp pape pun itulah hari yg sgt indah bt aku coz ade jgk kwn2 aku yg sd celeb n bt suprise party kat aku,,,so aku nk ucapkn jutaan trima kasih kat drg n aku syg krg sgt2 n harap krg akan sentiasa bersama aku hingga ke akhir hayat!!love u all so much!!!muachhhhhhhhh!!!!xoxo

2 comments:

sila2 la komen..=)