Followers

Saturday, March 5, 2011

siapalah aku....

Siapalah aku ini
Yang ingin memetik cintamu
Siapalah seadanya
Diriku di sisimu

Kau punya segalanya
Sedangkan aku insan hina
Hidupku penuh dengan kisah duka
Antara kita jurang nya berbeza

Biarlah usahlah
Bermain dengan api
Kelaknya terbakar sendiri

Biarlah tersimpan
Segala perasaan
Rahsia hatiku terhadapmu
Siapalah aku

best jer lirik tue kan??mcm kene jer ngn aku...hmmmmm..aku taw aku mmg xlayak pun utk dia..aku taw aku xsempurna..dia sepatutnye dpt yg lebih baik dr aku..perempuan yg lebih mulia hatinya,yg lebih baik budi pekertinya dr aku..tp aku x sggp nk lepaskn dia utk sesiapapun..salah kah aku??kejamkah aku??kdg2 aku terlalu mengharapkan sesuatu yg mustahil bg dia..aku terlalu kejam pd dia..aku terlalu ego pd dia..aku cuma pentingkan diri aku..perasaan aku semata2..entahla..knp aku jd mcm tue??mgkn silap aku sendiri..tp walau ape pun aku tetap sygkan dia,,aku nk sentiasa bersama dia..yer dia jer!!en.amiruddin!!!how i miss him damn much!!T_T xoxo

2 comments:

  1. alololohh zuee.. jiwang nau!

    ReplyDelete
  2. hahhahahaa..
    nk wat camne..
    nie jerla medium meluahkan perasaan kannnn..=P

    ReplyDelete

sila2 la komen..=)