Followers

Thursday, March 3, 2011

its friday...

cepat btol masa berlalu kan??tetiba jer da jumaat..tetiba bulan 3..adeh..byk sgt asmnt nk kena bt smpi xpasan da waktu berlalu..huhuhu.. hari nie ade ape yg best ek??pg2 nie xderla yg best sgt cuma td mak aku kol jerp..sib baikla ade klas so mmgla bgn awal kann,,klo x matila kene cermah ngn mak aku plak pg2 buta..hehehee..besa r anak dara mane bley bgn lambat..tp klo duk ostel slalu jerp bgn lambat nie..hahahaha..

hari nie dia cuti.tp xtawla dia ade masa utk aku ke x..biasanye dia tue klo cuti nk ngn family dia jer..nak wat hal dia jer sbb klo keje kan xbley lpak ngn member2 so maybe hari nie pun dia bz..hmmmmm..bila la dia ada masa utk la aku ek???kdg2 teringin jgk mcm owg lain tue..kuar date,lpak2 n sume2 la..tp ktrg jaoh..camne nk wat sume tue an??adoyaiii.cube la memahami cket cik zue oittt!!jgn pentingkan dri kau jerp..huhuhuhu..emmmmm..kla,nak smbg tgk moviela..menghilangkan mood touching nie..harap2 rajinla aku nk update g kan??walpn tajuk agak xkena tp still nk jgk update!!hahahahahaha =P xoxo

No comments:

Post a Comment

sila2 la komen..=)