Followers

Tuesday, March 1, 2011

bola oh bola!!!

waaaaaaaa!!!
mlm nie ade bola der!!MU vs Chelsea wooooooooo...
adoyaiiii..rugi tol r..apesal r hostel xsedia tv tuk tgk bola an??
ye r klo nk kuar pepagi buta tue mmg x r kan...
klo kuar gak mmg mintak dimaki en.amiruddin la kan..
hahahahhaa..saboooo jerla..=P
bestnye klo duk kat umh nie..
kompem abah aku ngn adik aku tdo dpn tv nie ha..
bola punyer pasal tdo dpn tb pun jd der...
trgt lak zmn dolu2 lpak rmi2 tgk bola..time abg2 aku sume ade..
tp angah dia xmnat bola ngat..dia tgk g2 jer..
xmcm aku ngn adik aku..mmg kaki r kannn..
hek eleh..aku nie ckp jer lebey..
senanyer aku exctd bler MU ngn England lade game jer...
dari skolah g mmg mnat england..
nk wat camno an???
huhuhuhu..
trgt zaman sek kat klantan dlu..
time tue lpak ngn member2 kaki tgk bola r..klo xclap time tue fifa kot..rmi r gak mbr2 aku yg mnat bola nie an..so ktrg pakatla rmi2 lpak kat bilik tv secara haram..besa r peraturan hostel mane bley tgk tb pas kul 12 an??so ktrg pun gadis2 berani nie dukla dlm gelap cume tv je r terpasang..nk tggu time start tue mcm2 r ktrg buat..ade yg smpi ttdo pun ade..mula2 sume diam2 malu jer tgk bola..sekali da goal haaaaa..amek kau!!!satu hostel bergema GOALLL...
hahhaha..nasib baikla warden bt bodo jer..=p start tue jer bkn main riuh rendahla blik tb tue an smpila abes bola..yg bestnyer bila bola da abes ktrg trus pg kejotkan mmbr2 yg tdo yg xtgk bola..kejut subuh derr!!hahahhaa..
tetiba muka yg paling lmbt bgn subuh pg kejot org smyg subohh daaaa..
bkn main terkejut agi member yg slalu kejotkan aku tue..
siap ckp aku mmpi ke zue???
hahahahahaa..
menghina sungguh beliau..tujuan ktrg kejot tue sebenarnyer nk cover tkot warden marah tgk bola..mane xnyer memekak smpi suboh..pas2 xkn nk trus tdo an..cover suboh lu pas2 pe g..membuta ajela..hahahhaa..yg bestnyer ktrg ingt warden xtaw tp skali kene sindir pedasss dr warden r..sib bek xkene denda,,huhuhuhu..
tue r kenangan aku ngn member2 time sekolah pasal bola yg aku xbley lupe..
krg nk taw knp aku mnat bola n MU???
hahahahhaa..
senang jer..sbb player dia handsome n stail gler ble kat pdg..yg plg aku gler ialah mamat kat bawah nie haaa...dr first time dia main utk MU aku da mmg gler kat dia r..xkira r owg ckp pe pun aku ttp suke dia..siapakah dia???
wayne rooney larh sape lagi kannnn!!!=)
so harap2 mlm nie MU mng!!
barula bley senyum bangge ngn en.amiruddin tue bila chelsea kalah kann..=P
go MU go!!!xoxo

No comments:

Post a Comment

sila2 la komen..=)