Followers

Monday, February 28, 2011

lawak mid term!!!

nie nk share cket cter pasal mid term nie..hahahaha...
smlm kan aku post pasal aku ada mid term mggu nie an??
actually hari nie aku ade mid term ai..
yg lawaknyer ialah aku ingtkan exam tue pagi2 buta pkul 8 pagi..
rupernye pku l8 mlm la der..adoyaiii!!
aperla aku nie kan??

exam time pun bley clap..
tp okla jugak coz aku pun da stdy kan..
tp mmgla lawak coz klola member aku c aina x tanye mmg kompem aku pg pagi2 buta td konon semangat nk jwab exam kan..hahahaha..
terbaek ar zue!!!mula2 pelikla jugak an..
maunyer x an.xkanla exam kul 8pg??opis pun bukak kul 9..
hahhahaha..tue la..len kali aku akan lebih aware ngn time exam!!=P
lawak sungguh dikala musim exam mood nie..
kla,nk pg touch up cket otak nie..
bagi ingt cket pe yg da stdy.. =)
xoxo


No comments:

Post a Comment

sila2 la komen..=)