Followers

Monday, February 28, 2011

mid term oh mid term!!


adoyaiii..mggu nie ade 3 mid term dowh..pening kpala otak nk stdy nie..walaupun
esok pg ade exam aku masih sempat utk update blog kan??adeh...apela aku nie..tp nk wat camne xder mood r nk stdy sem nie.xtaw r nape aku jd camnie..mungkinkah krn subjek sem nie sumenyer ssh2 gler menyebabkan aku malas??hahahaha..lebih kpd alasan jer kan??adoyaiii..bila la nk ade mood utk stdy nie?xkn pg esok baru nk mai mood kot??haishhhh...smgt ler cket cik zue oitt..mak bapak anto jaoh2 swoh blajooo..bkn men2...huhuhu..aperla nk jd nie??tue ler swoh pg kem xnak!hahahaha..da

malas nk wat camne an??bkn salah aku,,hahahhaa..
kejap jer da kul 5.30 and aku masih xstart stdy lagi..huhuhu..nie klola mak aku taw mampos kene marah la..yerla2..lps nie nk g stdy r..sedor dah nie,.dr td duk men2 jer.selagi xmasok dewan exam selagi itu harus berusaha kan??hahahaa..ayat org yg poyo wlpn dri sndri xstdy g..kwang3!!

tue jerla nk share.nk g sambong blajo lak.harap2 blajo la..jgn aku tdo plak sudaaahhh..
hahahaha..doa2 la aku xtdo yer kekawan..xoxo..
muachh!!

2 comments:

sila2 la komen..=)