Followers

Monday, February 14, 2011

pantai puteri @ melaka..


Tgk tajuk pun da taw kan nk cter pasal per kan??huhuhu..saje nk bg cadangan klo2 da blur sgt xtaw nk g mane tima kat mlaka nie kan...jom r lpak kat pnti putri nie..tp jgn lupe ajak klo nk g ek??hahahahaha...tah nape tah sejak 2 menjak nie aku addicted sungguh ngn pnti putri nie,,da 3 hari berturut2 lpak kat c2..ape ade kat c2 ek??


cam besala klo pantai tue mmgla ade pantai kan??hahahaha.. tue jerla..tp aku xtawla nape aku ske sgt lpak pantai,,mungkin bla kat pnti aku rasa lebih tenang,fikiran aku pun xserabot n sume masalah yg bersarang pun hilang jer..bila melihat keindahan ciptaan Allah nie mmg byk kelebihannyer..lagi pun aku nie owg laut kan...da mmg membesar pn slalu ke laut n pantai coz umh aku dekat jer ngn laut n pantai..dlu time kecik2 slalu pg ngn family mandi laut..tue yg jiwa cket bla bab2 pantai n laut nie,,huhuhuhu..


tp siyes r mmg best lpak kat pnti puteri tue..pantai dia cantik n bersih jer..wlpun air dia kaler len cket tp still gak best r..klo dr ostel nk g sane lbey krg 1/2 jam or 45 mnit gak r..akak kejangla bntot bler naik motr tue kan..hahahaha..tp nek keta xla rase jaoh sgt kot..huhuhu..nway adela cket2 pic yg ktrg amek time lpak2 tue..enjoy it k??=)

napi melayan jiwoo..

my bff akra n iza..
peace no war!!
spek mahal woo..=P
owg yg owez with me wlpun aku nie kdg2 mguji kesabaran dia..=)

thanks iza..
thanks napi coz sd tmnkn ktrg g pantai ek..
second day g ngn akra,,
smile..

owg len mandi aku lpak jer..=(
mkn pop corn kat tp pnti..hahahahaha
cantik n bersih kan pnti nie??
thanks coz sd membaca!!love u alls so much..
muachhhh!!xoxo


No comments:

Post a Comment

sila2 la komen..=)